Actueel

Nieuwtjes over De Neushoornstichting, neushoorns, stroperij en andere neushoorngerelateerde onderwerpen worden regelmatig door ons op onze facebook pagina en Twitter gezet. Daarnaast komt ongeveer 4 maal per jaar onze nieuwsbrief, waarin we geinteresseerden op de hoogte houden van enkele belevenissen en nieuws over de projecten.

WIlt u op de hoogte blijven?

Kijk dan regelmatig op onze Facebookpagina of Twitter. En abonneer je op de nieuwsbrief.

Vacatures

Wij zijn dringend op zoek naar een vrijwilligerscoordinator en een vrijwilliger voor de nieuwsbrief. Lijkt dit je wat? Kijk voor meer informatie op de pagina vacatures en stuur een email naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.

Een zusje voor Andatu

Op 12 mei is Ratu bevallen van een gezonde dochter. Bij de geboorte woog ze 45 gram en de bevalling was zonder complicaties. Dit is de tweede geboorte van een Sumatraanse neushoorn in SRS in Way Kambas National Park op Sumatra. In 2012 waren Andalas en Ratu ouders geworden van Andatu. Nu heeft hij een zusje erbij.

Adoptie

Het is mogelijk om de neushoorns van SRS te adopteren. Uw adoptiebijdrage wordt gebruikt om SRS financieel te steunen. Uw bijdrage komt daarmee dan ook ten goede aan alle neushoorns!

Donateur worden

Wilt u ook een steentje bijdragen aan het behoud van de neushoorn?
Wordt dan donateur van de Neushoornstichting. Voor minimaal €20,- bent u een jaar donateur.
U donatie zal besteedt worden aan locale projecten in Afrika en Azie.