Het bestuur van de stichting bestaat uit de volgende 3 personen:

ir. Jeroen Rijnierse is de voorzitter.
Hij zorgt ervoor dat er een goede communicatie is tussen de bestuursleden. Dit doormiddel van vergaderingen die 1 keer per kwartaal worden gehouden en die hij voorbereidt en voorzit. Een andere taak die de voorzitter op zich neemt is het op de hoogte blijven van de ontwikkelingen in de neushoorn wereld.

ir. Maaike Leenen is de secretaris
Maaike is door haar onderzoek naar het gedrag van de Sumatraanse neushoorn Rosa, enthousiast geworden om zich in te zetten voor de neushoorn. Na het opzetten van de stichting heeft ze altijd een bestuurstaak binnen de stichting gehad. Maaike vindt het leuk om mensen enthousiast te maken om de neushoorns te ondersteunen. Daarom is ze naast haar secretariële taken, regelmatig bij evenementen te vinden om mensen haar verhaal en die van de neushoorns te vertellen.
Naast haar vrijwilligerswerk is ze moeder van 2 mooie dochters en werkt ze 32 uur in de week als vergunningverlener Wet Natuurbescherming en als ecoloog. Ook op het basketbalveld is Maaike minimaal eenmaal in de week te vinden.

Steven van den Heuvel is de penningmeester.