Vrijwilligers

De Neushoornstichting wordt draaiende gehouden door enthousiaste vrijwilligers. Financiële ondersteuning voor de gedane arbeid kennen wij niet, ook niet voor de bestuursleden. Op deze manier gaat zoveel mogelijk geld naar de diverse neushoorn-beschermingsprojecten.

Wij zijn altijd op zoek naar nieuwe vrijwilligers, die een steentje willen bijdragen aan onze organisatie. Dit kan op diverse manieren.

Op de pagina vacatures staan specifieke functies waar we direct iemand voor zoeken.

Uiteraard zijn open sollicitaties ook welkom. Heeft u een hobby of een bepaalde kennis, die u meer inhoud wil geven door daarmee onze organisatie te helpen, stuur ons dan een email. Enkele voorbeelden: iemand die handig is met hout, stof of ander materiaal, kan ons helpen bij het maken van merchandise artikelen of standinrichting. Maar ook mensen die bijvoorbeeld ervaring hebben in het zoeken van sponsoren zijn van harte welkom.

Lijkt het je leuk om je in te zetten voor de neushoorn neem contact met ons op via vrijwilligers@neushoornstichting.nl
< of bel 0570-546833.
Zie ook de vacatures, open sollicitaties zijn natuurlijk ook welkom!

Vacatures