Donateur worden

Wilt u ook een steentje bijdragen aan het behoud van de neushoorn?
Wordt dan donateur van de Neushoornstichting. Voor minimaal €20,- bent u een jaar donateur.
U donatie zal besteedt worden aan locale projecten in Afrika en Azie.

De Neushoornstichting is ANBI gekwalificeerd. Dit betekent dat de stichting voldoet aan de randvoorwaarden van goede doelen.

Donateur worden?

Direct donateur worden kan door het donateursformulier (machtigingskaart donateurs) in te vullen en inclusief handtekening terug te sturen naar  info@neushoornstichting.nl.

Wilt u eerst meer informatie dan kunt u natuurlijk altijd mailen of bellen.

U kunt ons ook periodiek doneren, waarbij u voor een langere periode aangeeft ons te ondersteunen en belastingtechnisch nog voordeliger is. Hiervoor dient u een apart formulier van de belastingdienst in te vullen (Formulier periodieke gift). Deze graag ingevuld inclusief handtekening opsturen. Wij ondertekenen hem ook en u krijgt een exemplaar weer terug.

Heeft u iets te vieren, bijvoorbeeld huwelijk, verjaardag of geboorte en wilt u hiermee de bescherming van de neushoorns ondersteunen? U kunt uw gasten vragen een donatie te doen aan de Neushoornstichting. Voor meer informatie neem even contact met ons op via info@neushoornstichting.nl

Een andere mogelijkheid is om zelf geld over te maken op het bankrekeningnummer van de stichting. Zie hiervoor de gegevens op de pagina Steun de Neushoorn.