×

De neushoorn heeft uw hulp hard nodig. Word daarom donateur of doe een eenmalige bijdrage! Voor contact of vragen klik hier.

Sponsors

Wij zijn ook op zoek naar bedrijven die ons zouden willen steunen. Als u met uw bedrijf gebruik wilt maken van de mogelijkheid om ons te steunen dan kunt u contact met ons opnemen via info@neushoornstichting.nl.
Als tegenprestatie voor uw sponsoring kunnen wij u verschillende mogelijkheden bieden. Een voorbeeld is het plaatsen van uw bedrijfslogo bij onze website en evenementen zoals de stand. Voor de beschikbare mogelijkheden willen wij u vragen om via het bovenstaande emailadres contact met ons op te nemen.

Sponsoren van ons zijn:

Kifaru Gear

Logo Kifaru

Kifaru Gear is een jong bedrijf die zich richt op buiten fitness kleding. Hun lijfspreuk is: Greatness isn't found in your comfort zone! Kifaru betekent in het Swahili neushoorn! Omdat het bedrijf de neushoorn een warm hart toedraagt, gaat 10% van de opbrengsten van de verkoop naar de Neushoornstichting.

Rhino Wallet

Rhino Wallet maakt pashouders die naar persoonlijke wens gegraveerd kan worden. Vijf procent van de opbrengst van elke verkochte pashouder wordt gedoneerd aan De Neushoornstichting.

You Be Do

Via You Be Do kun je boeken bestellen. Een percentage van het aankoopbedrag van het boek, gaat naar jou gewenste doel. Zelf kost het je niets extra.

Doel Shop

Via Doel Shop kun je online winkelen bij vele verschillende winkels oa. Albert Hein, Bijenkorf, Zalando, T-Mobile etcetera. Een deel van je aankoopbedrag gaat naar het goede doel. Het kost de aankoper niets extras, maar toch draag je bij aan een goed doel.